Маркетинг, що пасує до м’яса з Аргентини

[Реалізовано спільно з командою Teaser Creative & Digital]

Goodman — легендарний ресторан преміум-сегменту в самому центрі Києва. Відомий своїми унікальними стейками, включно з м’ясом з Аргентини, ресторан донедавна входив до світової мережі Goodman, і був єдиним подібним закладом в Україні.

🎯 Запит:

  • Підтримувати імідж преміум-ресторану через digital
  • Створювати контент, що відповідає рівню кухні та сервісу
  • Залучати нових гостей за допомогою соцмереж і реклами
  • Зберігати тонкий баланс між естетикою та продажем

🧩 Рішення:

📱 SMM як продовження ресторанного досвіду

  • Вели Instagram та Facebook з фокусом на атмосферу, деталі, преміум-контент
  • Розробили візуальну стратегію: мінімалізм, глибокі текстури, спокійна естетика
  • Використовували високоякісну фото- та відеозйомку, яка передавала фактуру мʼяса, атмосферу ресторану, подачу

🎯 Реклама, що не кричить

  • Налаштували таргетовану рекламу в Meta — з фокусом на високий дохід, інтерес до гастрономії, подарункові сертифікати та врахували велику кількість "нової еліти" серед переселенців
  • Рекламували спеціальні позиції меню, сезонні пропозиції, події
  • Використовували тонкі психологічні меседжі — про статус, якість і смак

💡 Бренд, який не втрачає рівень

  • Попри від'єднання від міжнародної франшизи, ми зберегли міжнародний tone of voice
  • Контент підкреслював: тут усе на рівні Лондона чи Цюриха, тільки в Києві

💡 Результати:

  • Системна SMM-стратегія з елегантною візуальною мовою
  • Зросла впізнаваність серед нової аудиторії — молодших підприємців, офісної еліти
  • Кожен рекламний меседж мав високий CTR і якісну взаємодію
  • Бренд зберіг впізнаваність і статусність у новому медіапросторі