+38 093 017 60 41

+38 093 017 60 41

+38 093 017 60 41

ㅤВід вигорання в наймі до зірки телеефіру та власного бізнесу: Як ми побудували особистий бренд №1 для дитячого нейропсихолога

Історія повної трансформації: як системний маркетинг допоміг талановитому спеціалістувийти з операційної пастки, збільшити дохід втричі, відкрити власний бізнес,стати постійним гостем на "1+1" та співзасновником всеукраїнського фонду

Illustration

Від вигорання в наймі до зірки телеефіру та власного бізнесу: Як ми побудували особистий бренд №1 для дитячого нейропсихолога

Історія повної трансформації: як системний маркетинг допоміг талановитому спеціалісту вийти з операційної пастки, збільшити дохід втричі, відкрити власний бізнес, стати постійним гостем на "1+1" та співзасновником всеукраїнського фонду

Illustration

Від вигорання в наймі до зірки телеефіру та власного бізнесу: Як ми побудували особистий бренд №1 для дитячого нейропсихолога

Історія повної трансформації: як системний маркетинг допоміг талановитому спеціалістувийти з операційної пастки, збільшити дохід втричі, відкрити власний бізнес, стати постійним гостем на "1+1" та співзасновником всеукраїнського фонду

Illustration

Клієнт

Дмитро Вакуленко — талановитий дитячий нейропсихолог, який на момент нашої зустрічі працював у наймі в київському центрі дитячої нейропсихології

Виклик

Дмитро опинився в "пастці низької маржинальності". Незважаючи на високу завантаженість та хороший заробіток, він був морально та фізично виснажений. Модель роботи в центрі змушувала його брати великий обсяг важкої, низькооплачуваної групової роботи, щоб отримати доступ до більш вигідних індивідуальних консультацій. Він був на межі вигорання тому активно шукав шлях до фінансового та професійного зростання

Клієнт

Дмитро Вакуленко — талановитий дитячий нейропсихолог, який на момент нашої зустрічі працював у наймі в київському центрі дитячої нейропсихології

Виклик

Дмитро опинився в "пастці низької маржинальності". Незважаючи на високу завантаженість та хороший заробіток, він був морально та фізично виснажений. Модель роботи в центрі змушувала його брати великий обсяг важкої, низькооплачуваної групової роботи, щоб отримати доступ до більш вигідних індивідуальних консультацій. Він був на межі вигорання тому активно шукав шлях до фінансового та професійного зростання

Клієнт

Дмитро Вакуленко — талановитий дитячий нейропсихолог, який на момент нашої зустрічі працював у наймі в київському центрі дитячої нейропсихології

Виклик

Дмитро опинився в "пастці низької маржинальності". Незважаючи на високу завантаженість та хороший заробіток, він був морально та фізично виснажений. Модель роботи в центрі змушувала його брати великий обсяг важкої, низькооплачуваної групової роботи, щоб отримати доступ до більш вигідних індивідуальних консультацій. Він був на межі вигорання тому активно шукав шлях до фінансового та професійного зростання

Наше стратегічне рішення

Ми зрозуміли, що проблема не в тому, щоб знайти "ще більше клієнтів". Проблема була в самій бізнес-моделі

Наша велика ідея: Перестати продавати години Дмитра. Замість цього — почати будувати його ім'я, перетворюючи його унікальну експертизу на впливовий медіа-актив. Головна мета — створити такий потік прямих клієнтів, щоб Дмитро міг безболісно піти з найму і заснувати власну практику, працюючи на своїх умовах

Наше стратегічне рішення

Ми зрозуміли, що проблема не в тому, щоб знайти "ще більше клієнтів". Проблема була в самій бізнес-моделі

Наша велика ідея: Перестати продавати години Дмитра. Замість цього — почати будувати його ім'я, перетворюючи його унікальну експертизу на впливовий медіа- актив. Головна мета — створити такий потік прямих клієнтів, щоб Дмитро міг безболісно піти з найму і заснувати власну практику, працюючи на своїх умовах

Наше стратегічне рішення

Ми зрозуміли, що проблема не в тому, щоб знайти "ще більше клієнтів". Проблема була в самій бізнес-моделі

Наша велика ідея: Перестати продавати години Дмитра. Замість цього — почати будувати його ім'я, перетворюючи його унікальну експертизу на впливовий медіа-актив. Головна мета — створити такий потік прямих клієнтів, щоб Дмитро міг безболісно піти з найму і заснувати власну практику, працюючи на своїх умовах

Трансформація

Ми розробили та реалізували довгострокову стратегію, яка розгорталася в кілька етапів:

Фаза I: Побудова фундаменту бренду

    Провели аналіз ринку та визначили нове позиціонування та ціноутворення, яке відповідало реальній цінності послуг Дмитра

    "Упакували" профіль у соцмережах та розробили контент-стратегію

    Знайшли "золотий" формат контенту: короткі відео з нейропсихологічними вправами. Ці ролики стали вірусними, забезпечивши величезне органічне охоплення та потік перших прямих клієнтів на консультації

Фаза II: Медійний прорив та запуск бізнесу

    Завдяки унікальному контенту та активності, Дмитро став одним з найпомітніших нейропсихологів в українському медіа-просторі

    Це призвело до запрошень на радіо, YouTube канали, а згодом — на головне ранкове шоу країни "Сніданок на 1+1", де він став постійним експертом

    Перша ціль була досягнута: ми забезпечили повний запис на консультації, що дозволило підвищити ціну в 3 рази без втрати попиту

    Дмитро пішов з найму та разом з партнером заснував нейропсихологічний центр – “Початок”

    Новий медійний статус дозволив укласти вигідну партнерську угоду з найкрупнішим виробником обладнання BrioLight

Фаза III: Масштабування через освітні продукти

    Ми диверсифікували бізнес, запустивши освітній напрямок для інших психологів (вебінари, курси, очні зустрічі)

    Нашою відповідальністю було побудова воронок, запуск рекламних кампаній, обробка заявок та аналітика

    Це створило другий потужний потік доходу та перетворило Дмитра на затребуваного лектора по всій Україні

Фаза IV: Антикризовий поворот

    Після повномасштабного вторгнення, коли попит на дитячі консультації тимчасово впав, ми зробили основний акцент на освітній діяльності

    Нетворкінг та медійність, здобуті на цьому етапі, привели до того, що Дмитра запросили стати співзасновником та директором всеукраїнського фонду допомоги дітям за підтримки UNICEF

Трансформація

Ми розробили та реалізували довгострокову стратегію, яка розгорталася в кілька етапів:

Фаза I: Побудова фундаменту бренду

    Провели аналіз ринку та визначили нове позиціонування та ціноутворення, яке відповідало реальній цінності послуг Дмитра

    "Упакували" профіль у соцмережах та розробили контент-стратегію

    Знайшли "золотий" формат контенту: короткі відео з нейропсихологічними вправами. Ці ролики стали вірусними, забезпечивши величезне органічне охоплення та потік перших прямих клієнтів на консультації

Фаза II: Медійний прорив та запуск бізнесу

    Завдяки унікальному контенту та активності, Дмитро став одним з найпомітніших нейропсихологів в українському медіа-просторі

    Це призвело до запрошень на радіо, YouTube канали, а згодом — на головне ранкове шоу країни "Сніданок на 1+1", де він став постійним експертом

    Перша ціль була досягнута: ми забезпечили повний запис на консультації, що дозволило підвищити ціну в 3 рази без втрати попиту

    Дмитро пішов з найму та разом з партнером заснував нейропсихологічний центр – “Початок”

    Новий медійний статус дозволив укласти вигідну партнерську угоду з найкрупнішим виробником обладнання BrioLight

Фаза III: Масштабування через освітні продукти

    Ми диверсифікували бізнес, запустивши освітній напрямок для інших психологів (вебінари, курси, очні зустрічі)

    Нашою відповідальністю було побудова воронок, запуск рекламних кампаній, обробка заявок та аналітика

    Це створило другий потужний потік доходу та перетворило Дмитра на затребуваного лектора по всій Україні

Фаза IV: Антикризовий поворот

    Після повномасштабного вторгнення, коли попит на дитячі консультації тимчасово впав, ми зробили основний акцент на освітній діяльності

    Нетворкінг та медійність, здобуті на цьому етапі, привели до того, що Дмитра запросили стати співзасновником та директором всеукраїнського фонду допомоги дітям за підтримки UNICEF

Трансформація

Ми розробили та реалізували довгострокову стратегію, яка розгорталася в кілька етапів:

Фаза I: Побудова фундаменту бренду

    Провели аналіз ринку та визначили нове позиціонування та ціноутворення, яке відповідало реальній цінності послуг Дмитра

    "Упакували" профіль у соцмережах та розробили контент-стратегію

    Знайшли "золотий" формат контенту: короткі відео з нейропсихологічними вправами. Ці ролики стали вірусними, забезпечивши величезне органічне охоплення та потік перших прямих клієнтів на консультації

Фаза II: Медійний прорив та запуск бізнесу

    Завдяки унікальному контенту та активності, Дмитро став одним з найпомітніших нейропсихологів в українському медіа-просторі

    Це призвело до запрошень на радіо, YouTube канали, а згодом — на головне ранкове шоу країни "Сніданок на 1+1", де він став постійним експертом

    Перша ціль була досягнута: ми забезпечили повний запис на консультації, що дозволило підвищити ціну в 3 рази без втрати попиту

    Дмитро пішов з найму та разом з партнером заснував нейропсихологічний центр – “Початок”

    Новий медійний статус дозволив укласти вигідну партнерську угоду з найкрупнішим виробником обладнання BrioLight

Фаза III: Масштабування через освітні продукти

    Ми диверсифікували бізнес, запустивши освітній напрямок для інших психологів (вебінари, курси, очні зустрічі)

    Нашою відповідальністю було побудова воронок, запуск рекламних кампаній, обробка заявок та аналітика

    Це створило другий потужний потік доходу та перетворило Дмитра на затребуваного лектора по всій Україні

Фаза IV: Антикризовий поворот

    Після повномасштабного вторгнення, коли попит на дитячі консультації тимчасово впав, ми зробили основний акцент на освітній діяльності

    Нетворкінг та медійність, здобуті на цьому етапі, привели до того, що Дмитра запросили стати співзасновником та директором всеукраїнського фонду допомоги дітям за підтримки UNICEF

Галерея: етапи росту бренду

Галерея: етапи росту бренду

Галерея: етапи росту бренду

Результати: Більше, ніж маркетинг

Це історія про те, як правильна стратегія особистого бренду може повністю змінити життя та кар'єру людини

Ключові досягнення:

    Став одним з найбільш медійних дитячих нейропсихологів України (Топ-3), ставши регулярним гостем на національному телебаченні
    Збільшив вартість своєї індивідуальної консультації в 3 рази, зберігши при цьому повний запис
    Пішов з виснажливої роботи в наймі та заснував власний успішний нейропсихологічний центр
    Запустив прибуткову освітню платформу для колег, ставши лідером думок у своїй професійній спільноті
    Став керівником дитячого корекційного напрямку та членом правління всеукраїнського фонду “Mental help 365” за підтримки UNICEF, що є найвищим визнанням його експертизи та репутації

Результати: Більше, ніж маркетинг

Це історія про те, як правильна стратегія особистого бренду може повністю змінити життя та кар'єру людини

Ключові досягнення:

    Став одним з найбільш медійних дитячих нейропсихологів України (Топ-3), ставши регулярним гостем на національному телебаченні
    Збільшив вартість своєї індивідуальної консультації в 3 рази, зберігши при цьому повний запис
    Пішов з виснажливої роботи в наймі та заснував власний успішний нейропсихологічний центр
    Запустив прибуткову освітню платформу для колег, ставши лідером думок у своїй професійній спільноті
    Став керівником дитячого корекційного напрямку та членом правління всеукраїнського фонду “Mental help 365” за підтримки UNICEF, що є найвищим визнанням його експертизи та репутації

Результати: Більше, ніж маркетинг

Це історія про те, як правильна стратегія особистого бренду може повністю змінити життя та кар'єру людини

Ключові досягнення:

    Став одним з найбільш медійних дитячих нейропсихологів України (Топ-3), ставши регулярним гостем на національному телебаченні
    Збільшив вартість своєї індивідуальної консультації в 3 рази, зберігши при цьому повний запис
    Пішов з виснажливої роботи в наймі та заснував власний успішний нейропсихологічний центр
    Запустив прибуткову освітню платформу для колег, ставши лідером думок у своїй професійній спільноті
    Став керівником дитячого корекційного напрямку та членом правління всеукраїнського фонду “Mental help 365” за підтримки UNICEF, що є найвищим визнанням його експертизи та репутації

Готові отримати працюючу систему замість хаотичних дій?

Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Готові отримати працюючу систему замість хаотичних дій?

Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Готові отримати працюючу систему замість хаотичних дій?

Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.