Thank you!
We will contact you shortly
Історія повної трансформації: як системний маркетинг допоміг талановитому спеціалістувийти з операційної пастки, збільшити дохід втричі, відкрити власний бізнес,стати постійним гостем на "1+1" та співзасновником всеукраїнського фонду
Історія повної трансформації: як системний маркетинг допоміг талановитому спеціалісту вийти з операційної пастки, збільшити дохід втричі, відкрити власний бізнес, стати постійним гостем на "1+1" та співзасновником всеукраїнського фонду
Історія повної трансформації: як системний маркетинг допоміг талановитому спеціалістувийти з операційної пастки, збільшити дохід втричі, відкрити власний бізнес, стати постійним гостем на "1+1" та співзасновником всеукраїнського фонду
Дмитро Вакуленко — талановитий дитячий нейропсихолог, який на момент нашої зустрічі працював у наймі в київському центрі дитячої нейропсихології
Дмитро опинився в "пастці низької маржинальності". Незважаючи на високу завантаженість та хороший заробіток, він був морально та фізично виснажений. Модель роботи в центрі змушувала його брати великий обсяг важкої, низькооплачуваної групової роботи, щоб отримати доступ до більш вигідних індивідуальних консультацій. Він був на межі вигорання тому активно шукав шлях до фінансового та професійного зростання
Дмитро Вакуленко — талановитий дитячий нейропсихолог, який на момент нашої зустрічі працював у наймі в київському центрі дитячої нейропсихології
Дмитро опинився в "пастці низької маржинальності". Незважаючи на високу завантаженість та хороший заробіток, він був морально та фізично виснажений. Модель роботи в центрі змушувала його брати великий обсяг важкої, низькооплачуваної групової роботи, щоб отримати доступ до більш вигідних індивідуальних консультацій. Він був на межі вигорання тому активно шукав шлях до фінансового та професійного зростання
Дмитро Вакуленко — талановитий дитячий нейропсихолог, який на момент нашої зустрічі працював у наймі в київському центрі дитячої нейропсихології
Дмитро опинився в "пастці низької маржинальності". Незважаючи на високу завантаженість та хороший заробіток, він був морально та фізично виснажений. Модель роботи в центрі змушувала його брати великий обсяг важкої, низькооплачуваної групової роботи, щоб отримати доступ до більш вигідних індивідуальних консультацій. Він був на межі вигорання тому активно шукав шлях до фінансового та професійного зростання
Ми зрозуміли, що проблема не в тому, щоб знайти "ще більше клієнтів". Проблема була в самій бізнес-моделі
Наша велика ідея: Перестати продавати години Дмитра. Замість цього — почати будувати його ім'я, перетворюючи його унікальну експертизу на впливовий медіа-актив. Головна мета — створити такий потік прямих клієнтів, щоб Дмитро міг безболісно піти з найму і заснувати власну практику, працюючи на своїх умовах
Ми зрозуміли, що проблема не в тому, щоб знайти "ще більше клієнтів". Проблема була в самій бізнес-моделі
Наша велика ідея: Перестати продавати години Дмитра. Замість цього — почати будувати його ім'я, перетворюючи його унікальну експертизу на впливовий медіа- актив. Головна мета — створити такий потік прямих клієнтів, щоб Дмитро міг безболісно піти з найму і заснувати власну практику, працюючи на своїх умовах
Ми зрозуміли, що проблема не в тому, щоб знайти "ще більше клієнтів". Проблема була в самій бізнес-моделі
Наша велика ідея: Перестати продавати години Дмитра. Замість цього — почати будувати його ім'я, перетворюючи його унікальну експертизу на впливовий медіа-актив. Головна мета — створити такий потік прямих клієнтів, щоб Дмитро міг безболісно піти з найму і заснувати власну практику, працюючи на своїх умовах
Ми розробили та реалізували довгострокову стратегію, яка розгорталася в кілька етапів:
Фаза I: Побудова фундаменту бренду
Фаза II: Медійний прорив та запуск бізнесу
Фаза III: Масштабування через освітні продукти
Фаза IV: Антикризовий поворот
Ми розробили та реалізували довгострокову стратегію, яка розгорталася в кілька етапів:
Фаза I: Побудова фундаменту бренду
Фаза II: Медійний прорив та запуск бізнесу
Ми розробили та реалізували довгострокову стратегію, яка розгорталася в кілька етапів:
Фаза I: Побудова фундаменту бренду
Фаза II: Медійний прорив та запуск бізнесу
Це історія про те, як правильна стратегія особистого бренду може повністю змінити життя та кар'єру людини
Ключові досягнення:
Це історія про те, як правильна стратегія особистого бренду може повністю змінити життя та кар'єру людини
Ключові досягнення:
Це історія про те, як правильна стратегія особистого бренду може повністю змінити життя та кар'єру людини
Ключові досягнення:
Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз
Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз
Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз