Thank you!
We will contact you shortly
Кейс VIP-Transporter: Побудова повноцінної воронки продажів, що генерує 80+ якісних звертань на місяць
Кейс VIP-Transporter: Побудова повноцінної воронкипродажів, що генерує 80+ якісних звертань на місяць
Кейс VIP-Transporter: Побудова повноцінної воронки продажів, що генерує 80+ якісних звертань на місяць
VIP-Transporter — сервіс персональних пасажирських перевезень преміум-класу за кордон
До співпраці з нами клієнт вже отримував заявки з реклами, але стикався з двома ключовими проблемами, що заважали росту:⠀1. Висока вартість клієнта: Середня ціна за одне звернення була занадто дорогою, що робило масштабування реклами невигідним.2. Низька якість заявок: Існуюча "упаковка" бізнесу в соцмережах та відсутність сучасного сайту не відповідали преміальному рівню послуги, що приваблювало нецільову аудиторію.
VIP-Transporter — сервіс персональних пасажирських перевезень преміум-класу за кордон
До співпраці з нами клієнт вже отримував заявки з реклами, але стикався з двома ключовими проблемами, що заважали росту:⠀1. Висока вартість клієнта: Середня ціна за одне звернення була занадто дорогою, що робило масштабування реклами невигідним.2. Низька якість заявок: Існуюча "упаковка" бізнесу в соцмережах та відсутність сучасного сайту не відповідали преміальному рівню послуги, що приваблювало нецільову аудиторію.
VIP-Transporter — сервіс персональних пасажирських перевезень преміум-класу за кордон
До співпраці з нами клієнт вже отримував заявки з реклами, але стикався з двома ключовими проблемами, що заважали росту:⠀1. Висока вартість клієнта: Середня ціна за одне звернення була занадто дорогою, що робило масштабування реклами невигідним.2. Низька якість заявок: Існуюча "упаковка" бізнесу в соцмережах та відсутність сучасного сайту не відповідали преміальному рівню послуги, що приваблювало нецільову аудиторію.
Ми зрозуміли, що проблема не в рекламі як такій, а у відсутності цілісної системи, яка викликає довіру. Дешеві ліди — це наслідок, а не причина. Наша стратегія полягала в тому, щоб перестати "полювати" на клієнтів, а почати "приваблювати" їх, побудувавши з нуля преміальну цифрову вітрину, яка б:
Ми зрозуміли, що проблема не в рекламі як такій, а у відсутності цілісної системи, яка викликає довіру. Дешеві ліди — це наслідок, а не причина. Наша стратегія полягала в тому, щоб перестати "полювати" на клієнтів, а почати "приваблювати" їх, побудувавши з нуля преміальну цифрову вітрину, яка б:
Ми зрозуміли, що проблема не в рекламі як такій, а у відсутності цілісної системи, яка викликає довіру. Дешеві ліди — це наслідок, а не причина. Наша стратегія полягала в тому, щоб перестати "полювати" на клієнтів, а почати "приваблювати" їх, побудувавши з нуля преміальну цифрову вітрину, яка б:
Ми підійшли до завдання комплексно, побудувавши всю воронку залучення клієнтів:
Ми підійшли до завдання комплексно, побудувавши всю воронку залучення клієнтів:
Ми підійшли до завдання комплексно, побудувавши всю воронку залучення клієнтів:
Побудова системного підходу дала швидкий та вимірюваний результат, перевершивши очікування клієнта
Ключові показники (KPIs):
Побудова системного підходу дала швидкий та вимірюваний результат, перевершивши очікування клієнта
Ключові показники (KPIs):
Побудова системного підходу дала швидкий та вимірюваний результат, перевершивши очікування клієнта
Ключові показники (KPIs):
Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз
Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз
Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз