+38 093 017 60 41

+38 093 017 60 41

+38 093 017 60 41

ㅤЯк підвальна кав'ярня стала головним для студентів КНУБА

Історія про те, як знайти силу в слабкості, побудувати ком'юніті-хаб з нуля та досягти8% Engagement Rate в Instagram, перетворивши бізнес на місце сили

Illustration

Як підвальна кав'ярня стала головним для студентів КНУБА

Історія про те, як знайти силу в слабкості, побудуватиком'юніті-хаб з нуля та досягти 8% Engagement Rate в Instagram,перетворивши бізнес на місце сили

Illustration

Як підвальна кав'ярня стала головним для студентів КНУБА

Історія про те, як знайти силу в слабкості, побудувати ком'юніті-хаб з нуля та досягти 8% Engagement Rate в Instagram, перетворивши бізнес на місце сили

Illustration

Клієнт

Локальна кав'ярня з 6 річною історією у Солом'янському районі Києва, розташована поруч із КНУБА

Виклик

Попри чудову каву та щиру атмосферу, заклад страждав від "синдрому підвалу" — низька помітність, відсутність денного світла та, як наслідок, нестабільний потік гостей. Студенти, які були основною потенційною аудиторією, не мали достатньо причин, щоб повертатися знову і знову

Наша велика ідея

Ми побачили, що головний актив кав'ярні — це не кава, а її власник з унікальним бекграундом організатора та потенційна студентська спільнота.
Наша стратегія була радикальною: перестати боротися з недоліками і перетворити їх на філософію. Ми вирішили перестати продавати "каву в підвалі" і почали будувати "своє місце для своїх" — студентський ком'юніті-хаб, де підвал є не мінусом, а перевагою: затишок, безпека під час повітряних тривог, особлива "лампова" атмосфера

Клієнт

Локальна кав'ярня з 6 річною історією у Солом'янському районі Києва, розташована поруч із КНУБА

Виклик

Попри чудову каву та щиру атмосферу, заклад страждав від "синдрому підвалу" — низька помітність, відсутність денного світла та, як наслідок, нестабільний потік гостей. Студенти, які були основною потенційною аудиторією, не мали достатньо причин, щоб повертатися знову і знову

Наша велика ідея

Ми побачили, що головний актив кав'ярні — це не кава, а її власник з унікальним бекграундом організатора та потенційна студентська спільнота.
Наша стратегія була радикальною: перестати боротися з недоліками і перетворити їх на філософію. Ми вирішили перестати продавати "каву в підвалі" і почали будувати "своє місце для своїх" — студентський ком'юніті-хаб, де підвал є не мінусом, а перевагою: затишок, безпека під час повітряних тривог, особлива "лампова" атмосфера

Клієнт

Локальна кав'ярня з 6 річною історією у Солом'янському районі Києва, розташована поруч із КНУБА

Виклик

Попри чудову каву та щиру атмосферу, заклад страждав від "синдрому підвалу" — низька помітність, відсутність денного світла та, як наслідок, нестабільний потік гостей. Студенти, які були основною потенційною аудиторією, не мали достатньо причин, щоб повертатися знову і знову

Наша велика ідея

Ми побачили, що головний актив кав'ярні — це не кава, а її власник з унікальним бекграундом організатора та потенційна студентська спільнота.
Наша стратегія була радикальною: перестати боротися з недоліками і перетворити їх на філософію. Ми вирішили перестати продавати "каву в підвалі" і почали будувати "своє місце для своїх" — студентський ком'юніті-хаб, де підвал єне мінусом, а перевагою: затишок, безпека під час повітряних тривог, особлива "лампова" атмосфера

Трансформація

Ми реалізували комплексне перетворення бізнесу, яке торкнулося кожного аспекту:

Бренд та продукт

    Сформулювали нове позиціонування: "Dobro — ідеальне місце для друзів"
    Оновили кавове зерно, на більш дороге та якісне
    Розробили меню з крафтовими десертами та швидкими стравами для перекусів, закривши потребу аудиторії

Атмосферата Ком'юніті

    Повністю змінили інтер'єр на теплі кавові тони
    Створили унікальні зони для навчання, креслень та настільних ігор
    Запустили серію регулярних подій: ігрові вечори, кіноперегляди, квартирники та благодійні збори, перетворивши кав'ярню на центр студентського життя
    Залучили до роботи барист-студентів з КНУБА, які стали природними амбасадорами бренду

Digital-присутність (Instagram)

    Розробили дружній та жартівливий tone of voice
    Створили візуальну концепцію та контент-план, який розповідав про життя спільноти, а не просто продавав каву

Трансформація

Ми реалізували комплексне перетворення бізнесу, яке торкнулося кожного аспекту:

Бренд та продукт

    Сформулювали нове позиціонування: "Dobro — ідеальне місце для друзів"
    Оновили кавове зерно, на більш дороге та якісне
    Розробили меню з крафтовими десертами та швидкими стравами для перекусів, закривши потребу аудиторії

Атмосферата Ком'юніті

    Повністю змінили інтер'єр на теплі кавові тони
    Створили унікальні зони для навчання, креслень та настільних ігор
    Запустили серію регулярних подій: ігрові вечори, кіноперегляди, квартирники та благодійні збори, перетворивши кав'ярню на центр студентського життя
    Залучили до роботи барист-студентів з КНУБА, які стали природними амбасадорами бренду

Digital-присутність (Instagram)

    Розробили дружній та жартівливий tone of voice
    Створили візуальну концепцію та контент-план, який розповідав про життя спільноти, а не просто продавав каву

Трансформація

Ми реалізували комплексне перетворення бізнесу, яке торкнулося кожного аспекту:

Бренд та продукт

    Сформулювали нове позиціонування: "Dobro — ідеальне місце для друзів"
    Оновили кавове зерно, на більш дороге та якісне
    Розробили меню з крафтовими десертами та швидкими стравами для перекусів, закривши потребу аудиторії

Атмосферата Ком'юніті

    Повністю змінили інтер'єр на теплі кавові тони
    Створили унікальні зони для навчання, креслень та настільних ігор
    Запустили серію регулярних подій: ігрові вечори, кіноперегляди, квартирники та благодійні збори, перетворивши кав'ярню на центр студентського життя
    Залучили до роботи барист-студентів з КНУБА, які стали природними амбасадорами бренду

Digital-присутність (Instagram)

    Розробили дружній та жартівливий tone of voice
    Створили візуальну концепцію та контент-план, який розповідав про життя спільноти, а не просто продавав каву

Атмосфера та Instagram Dobro

Результати, які можна відчути і виміряти

Перезапуск бренду дав швидкі та стійкі результати, перетворивши кав'ярню на успішний бізнес

Ключові показники (KPIs):

    Engagement Rate в Instagram досяг 8% — що в 2-3 рази вище за середні показники в індустрії та свідчить про створення активної, лояльної спільноти
    Повна заповненість закладу в години пік та на вихідних
    Черги на вечірні заходи та необхідність попереднього запису, що підтверджує високий попит
    Зростання середнього чека на 320% завдяки оновленому меню та збільшенню часу перебування гостей
    Трансформація бізнесу з "просто кав'ярні" на прибутковий ком'юніті-хаб та улюблене місце для студентів
    Власник отримав не лише стабільний дохід, а й "місце сили", де він реалізує свої таланти організатора та ведучого

Результати, які можна відчути і виміряти

Перезапуск бренду дав швидкі та стійкі результати, перетворивши кав'ярню на успішний бізнес

Ключові показники (KPIs):

    Engagement Rate в Instagram досяг 8% — що в 2-3 рази вище за середні показники в індустрії та свідчить про створення активної, лояльної спільноти
    Повна заповненість закладу в години пік та на вихідних
    Черги на вечірні заходи та необхідність попереднього запису, що підтверджує високий попит
    Зростання середнього чека на 320% завдяки оновленому меню та збільшенню часу перебування гостей
    Трансформація бізнесу з "просто кав'ярні" на прибутковий ком'юніті-хаб та улюблене місце для студентів
    Власник отримав не лише стабільний дохід, а й "місце сили", де він реалізує свої таланти організатора та ведучого

Результати, які можна відчути і виміряти

Перезапуск бренду дав швидкі та стійкі результати, перетворивши кав'ярню на успішний бізнес

Ключові показники (KPIs):

    Engagement Rate в Instagram досяг 8% — що в 2-3 рази вище за середні показники в індустрії та свідчить про створення активної, лояльної спільноти
    Повна заповненість закладу в години пік та на вихідних
    Черги на вечірні заходи та необхідність попереднього запису, що підтверджує високий попит
    Зростання середнього чека на 320% завдяки оновленому меню та збільшенню часу перебування гостей
    Трансформація бізнесу з "просто кав'ярні" на прибутковий ком'юніті-хаб та улюблене місце для студентів
    Власник отримав не лише стабільний дохід, а й "місце сили", де він реалізує свої таланти організатора та ведучого

Готові отримати працюючу систему замість хаотичних дій?

Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Готові отримати працюючу систему замість хаотичних дій?

Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Готові отримати працюючу систему замість хаотичних дій?

Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.