Thank you!
We will contact you shortly
Повна цифрова трансформація бренду МАУП: від хаотичної реклами до прогнозованої воронки, що генерує стабільний та дешевий потік заявок щомісяця навіть у міжсезоння
Реалізовано спільно з командою Teaser Creative & Digital Agency
Повна цифрова трансформація бренду МАУП: від хаотичної реклами до прогнозованої воронки, що генерує стабільний та дешевий потік заявок щомісяця навіть у міжсезоння
Реалізовано спільно з командою Teaser Creative & Digital Agency
Повна цифрова трансформація бренду МАУП: від хаотичноїреклами до прогнозованої воронки, що генерує стабільний та дешевий потік заявок щомісяця навіть у міжсезоння
Реалізовано спільно з командою Teaser Creative & Digital Agency
МАУП (Міжрегіональна Академія управління персоналом) — беззаперечний лідер приватної освіти та найбільший приватний університет в Україні
В умовах високої конкуренції на освітньому ринку, МАУП потребувала не просто реклами, а цілісної digital-системи, яка б дозволила систематизувати залучення абітурієнтів, посилити статус лідера в онлайн середовищі та оптимізувати внутрішні процеси обробки заявок
МАУП (Міжрегіональна Академія управління персоналом) — беззаперечний лідер приватної освіти та найбільший приватний університет в Україні
В умовах високої конкуренції на освітньому ринку, МАУП потребувала не просто реклами, а цілісної digital-системи, яка б дозволила систематизувати залучення абітурієнтів, посилити статус лідера в онлайн середовищі та оптимізувати внутрішні процеси обробки заявок
МАУП (Міжрегіональна Академія управління персоналом) — беззаперечний лідер приватної освіти та найбільший приватний університет в Україні
В умовах високої конкуренції на освітньому ринку, МАУП потребувала не просто реклами, а цілісної digital-системи, яка б дозволила систематизувати залучення абітурієнтів, посилити статус лідера в онлайн середовищі та оптимізувати внутрішні процеси обробки заявок
Ми запропонували перейти від тактичних рекламних кампаній до побудови повноцінної маркетингової інфраструктури. Наша стратегія базувалася на трьох китах:
Створенняпрогнозованої воронки
Побудувати повний цикл комунікації з абітурієнтом — від першого контакту до заявки
Масштабнепросування
Використовувати всі релевантні digital-канали для максимального охоплення цільової аудиторії
Оптимізаціяна основі даних
Впровадити інструменти аналітики не тільки для реклами, а й для внутрішніх процесів, щоб знаходити та усувати "слабкі місця"
Ми запропонували перейти від тактичних рекламних кампаній до побудови повноцінної маркетингової інфраструктури. Наша стратегія базувалася на трьох китах:
Створенняпрогнозованої воронки
Побудувати повний цикл комунікації з абітурієнтом — від першого контакту до заявки
Масштабнепросування
Використовувати всі релевантні digital-канали для максимального охоплення цільової аудиторії
Оптимізаціяна основі даних
Впровадити інструменти аналітики не тільки для реклами, а й для внутрішніх процесів, щоб знаходити та усувати "слабкі місця"
Ми запропонували перейти від тактичних рекламних кампаній до побудови повноцінної маркетингової інфраструктури. Наша стратегія базувалася на трьох китах:
Створенняпрогнозованої воронки
Побудувати повний цикл комунікації з абітурієнтом — від першого контакту до заявки
Масштабнепросуванняㅤ
Використовувати всі релевантні digital-канали для максимального охоплення цільової аудиторії
Оптимізаціяна основі даних
Впровадити інструменти аналітики не тільки для реклами, а й для внутрішніх процесів, щоб знаходити та усувати "слабкі місця"
Для реалізації стратегії наша команда виконала комплекс робіт:
Наш комплексний підхід дозволив досягти не лише маркетингових, а й бізнес-результатів
Ключовий інсайт: Оптимізація внутрішніх процесів
Після впровадження IP-телефонії Binotel наша аналітика виявила критичну проблему, непомітну раніше: понад 60% вхідних дзвінків від абітурієнтів залишались без відповіді через недостатню кількість менеджерів.
На основі наших даних клієнт ухвалив рішення розширити штат приймальної комісії, що призвело до кардинальних змін: відсоток втрачених дзвінків знизився до менш ніж 5%. Це дозволило значно підвищити конверсію з реклами в реальних студентів
Ключові показники (KPIs):
Наш комплексний підхід дозволив досягти не лише маркетингових, а й бізнес-результатів
Ключовий інсайт: Оптимізація внутрішніх процесів
Після впровадження IP-телефонії Binotel наша аналітика виявила критичну проблему, непомітну раніше: понад 60% вхідних дзвінків від абітурієнтів залишались без відповіді через недостатню кількість менеджерів.
На основі наших даних клієнт ухвалив рішення розширити штат приймальної комісії, що призвело до кардинальних змін: відсоток втрачених дзвінків знизився до менш ніж 5%. Це дозволило значно підвищити конверсію з реклами в реальних студентів
Ключові показники (KPIs):
Наш комплексний підхід дозволив досягти не лише маркетингових, а й бізнес-результатів
Ключовий інсайт: Оптимізація внутрішніх процесів
Після впровадження IP-телефонії Binotel наша аналітика виявила критичну проблему, непомітну раніше: понад 60% вхідних дзвінків від абітурієнтів залишались без відповіді через недостатню кількість менеджерів.
На основі наших даних клієнт ухвалив рішення розширити штат приймальної комісії, що призвело до кардинальних змін: відсоток втрачених дзвінків знизився до менш ніж 5%. Це дозволило значно підвищити конверсію з реклами в реальних студентів
Ключові показники (KPIs):
Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз
Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз
Давайте поспілкуємось. За 30 хвилин безкоштовної онлайн-зустрічі ми розберемо вашу ситуацію, і запропонуємо конкретні кроки, які можна зробити вже зараз