Як українська філія світового бренду перетворилась на точку старту до Європи

[Реалізовано спільно з командою Teaser Creative & Digital]

Juventus Academy Kyiv — офіційна дитяча футбольна академія від легендарного італійського клубу Juventus. Унікальна франшиза з потужною базою, професійними тренерами та підтримкою головного клубу в Італії.

На момент початку моєї участі, академія мала високу плинність учнів, слабку ідентичність у діджитал-просторі, і не використовувала потенціал бренду Juventus на повну.

🎯 Запит:

  • Стабілізувати набір гравців
  • Посилити імідж академії в соцмережах
  • Підвищити рівень команди на полі
  • Знайти нові джерела прибутку
  • Використати бренд Juventus для залучення найкращих дітей

🧩 Рішення:

📱 Соцмережі — системність і якість

  • Розробив контент-рубрикатор, щоб комунікація не була хаотичною
  • Запровадив плановий, релевантний постинг у Facebook, Instagram, TikTok
  • Висвітлювали події, перемоги, процес тренувань, інтервʼю з тренерами й гравцями
  • Академія нарешті почала "говорити" з батьками й дітьми мовою сучасності

🌟 Стратегія набору талантів

Розробив унікальну модель відбору талантів. Раз на кілька місяців проводили відкриті тести: спринт, техніка, пас, інтелект. Найкращі отримували стипендію Juventus Academy, що призвело до збільшення кількості сильних дітей в команді, підвищило її рівень і загалом довіру до бренду.

🏆 Подія, яка об’єднує

Створили для дітей велику мотивацію лишатись в академії. Комунікували про щорічний міжнародний чемпіонат Juventus Academy — подію, де присутні скаути з усього світу. Це стало емоційним мотиватором і допомогло знизити плинність дітей в команді.

🌍 Онлайн-продукт: Juventus Academy Online

Ініціював запуск онлайн-академії, де діти можуть тренуватись за програмою Juventus з будь-якої точки світу
  • Сформував стратегію запуску, аудиторії, формат програм
  • Підготував команду реалізації та структуру платформи
  • Продукт має потенціал на мільйони доларів прибутку

💡 Результати:

  • Зменшено плинність гравців завдяки сильній мотивації і стабільності
  • Зросла залученість у соцмережах та кількість нових заявок
  • Покращено якість гри команд, зʼявились перші успішні гравці, які можуть поїхати в Італію
  • Запущено новий глобальний продукт — Juventus Academy Online
  • Бренд академії отримав якісну комунікацію, яка відповідає статусу Juventus